torsdag 11 juni 2009

En bra dag i Kafkavärlden jag lever i...

Vi håller på att flytta arbetsrummet där jag jobbar så jag har suttit och sorterat papper hela dagen, med enda avbrott att jag organiserar skolans egen lilla variant på sommarskola, med 1 dags varsel, planerat idag, börjar på måndag!!! Och folk har öööööst beröm över mig, ja de jag bryr mig om i alla fall...andra har försökt genom fula knep luska sig in i mina rikedomar...osis att det inte ger extra betalt...för dem...

OCH JAG FICK GODKÄNT PÅ MIN ENGELSKA TENTA... SÅ JAG HAR NU ÄVEN ENGELSKA A I MIN REPERTOAR... TJOOOOOOHOOOO
Kram

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till engelskan! Skönt att ha det kirrat det liksom, slipper du bry dig på det! *ler*

Låter som om du har fullt upp på jobbet, hoppas bara det inte blir för mycket, gotta take care of yourself! *ler*

Ha de så gott tjejen!
Kram / Angelica