torsdag 29 oktober 2009

Uppdate

Ja det har hänt en del här, i lördags var jag på Stockholms stora scrapträff och träffade Sofia med DTs från Handarbeta, och massor av vänner och bekanta. Hade däremot ingen inspiration och gjorde bara 3 LO, 2 presentpåsar, 2 bokmärken, altrade en ask och 2 mini tavlor, några foton tog jag, kanske uppdaterar senare.

På söndagen tjatade sig Hanni till vår extra mobiltelefon... Så här glad blir man då:Sen har jag haft en pysseldag på jobbet, vi skulle göra julkort och presentpåsar, och bokmärken... OJ vad de pysslade. Vi fick smyga ut när mer än halva stället var larmat och göra sista larmet själva. Ja inte jag, ingen aning om hur man gör. Jag gjorde en LO och ett bokkort, klistrade bilder och framsida, så ska hon själv fylla i lite text och några fotohuvuden...
Idag gjorde jag en investering...

En compaq minidator, 10" (25 cm typ)

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har också köpt en mini-pc. men jag köpte från dell. En rosa. Livet blev genast roligare och jobbet lite enklare. Kram Charlotte