söndag 7 mars 2010

Scrapträff i Karlstad!!!

Jag började med att göra en enkel namnbricka hemma hos Cath. kvällen innan. Vi bodde på en liten B&B i Karlstad, Birgittas. Här är utsikten från Norra rummet, som vi hade på 2 våningen.
Varsin liten najs säng.
Ett kök, något suddigt...
Första kvällen satt vi på prisutdelning, och fick se välkomstskylten till Karlstad!
Jag gjorde inte så mycket som man kan tro att jag skulle hinna med på 2 dagar... Ett födelsedagskort till Nelle.

Ett påskkort, som är gjort som ett stativkort.

Ett CD fodral
En ask...

En ny Namnskylt.
Ett bokmärke.
Ett födelsedagskort till Matte.
Embossing på baksidan.
En 6x6 LO
Ett födelsedagskort till Cath.
Mina små vildingar...
En JulLO
En LO, familjen åker ArlandaExpress.
De andra i familjen...
De hade en fotograf där, som tog ett fotografi på mig, en LO embossat och klart...
Från konserten med Depeche Mode
Det var allt för denna gången...
Kram på er!!!

3 kommentarer:

Paula sa...

Tjenare Mags. :)
Tack för i helgen, de va mycket trevligt att träffa dig!
Du hann ju med att göra många saker!!
Ska lägga ut de ja gjorde på bloggen lite senare!
Hoppas vi ses igen!
Mvh// Paula

Linda sa...

Hej!
Trevligt att hitta till din blogg! Det verkar som att din helg var precis lika bra som min! ;) Och jättefina alster fick du till också.
Kram, Linda

Ninas hobbyblogg sa...

Vad du hann med att göra mycket fint under helgen!!! Ditt cd-fodral var helt underbart!
Kram Nina