lördag 6 december 2014

Vecka 48 (eller något)

Har haft en asjobbig vecka fylld av "såna där" dagar! Så plötsligt händer det. Jag har ju världens tur med min grupp. Har aldrig haft en grupp där jag känt att samarbetet varit så bra med alla. Jamen visst! Vissa dagar och andra dagar, men generellt känner jag att jag har ett gott samarbete med alla elever och alla föräldrar i min grupp! Nästan hela torsdagen och HELA fredagen gick åt till sånt arbete som jag SKA jobba med. Orsaken till att torsdagen bara blev nästan.... är socker. Herreminskapare vilken underbart konkret demonstration på hur någon kommer i ett sockerrus!!! Underbart!

Helgen har lagts åt sidan för pluggande, sonen har med en rasande fart (typ, ja eller tvärt om) lyckats skriva en boktext och kamratrespons på någon annans boktext....

Vi kan ju sammanfatta det med att jag körde slut på honom!!!
Kram

Inga kommentarer: