måndag 9 februari 2009

scrapmara...

En Bom om mig som jag gjorde till en av utmaningarna. Bingo, min rad var att man skulle ha ett självporträtt, brads, band och journalingremsor. Min BOM kallar jag Partaj...
Hannis lekte med julkulorna.. Snyggis va? Till skissutmaningen gjorde jag den här. Det är Hannis som posár på julafton... Den e RÅÅÅSA

Jag gillar inte fjärilar, det är vida känt. Men om man döljer dem bland massor med blommor och använder sitt nya 3D-lack så blir det lite bättre...
Jag använde min Doodle geenie på flera LO, här är den jag använde på LOn på isen.
Här är hela LOn på isen. Det är Erik, på isen i Sigtuna. Vi hade såååå najs.
Gabbe och jag spelade en del kort på vår Birka kryssning på jullovet. Han är en riktig korthaj. Den här har jag gjort till Cath.s utmaning som hon har i sin blogg. Var med ni också... :)
Det här var en liftutmaning på maran. Jag har använt det här kortet massor... gillar det!
Här är lite skapande verksamhet på jullovet, Erki och Hannis ritar hos farmor och farfar. Och e.j.m och Hegu, tack för idéen med Dymon... ;)
Ännu en detalj med doodle geenin. Jag gillar den för det här syftet...
En annan detalj, en akryldroppe i närbild, en blomma och en swirl från doodle geenin...
Här är hela Layoten som är foton från Birka kryssningen i julas. Vi hade fönster i vår hytt...
Här är en till LO från när vi gick på isen i Sigtuna. Observera att den lilla försöker sätta upp 2 fingrar bakom storebror... Bara bus...
Jag hann med...
10 st 12x12 LO
1 st 6x6 LO
jag förberedde 2 minialbum och jag har
klätt mitt album, slottet i föregående inlägg...
Tack Helen (Hegu), Jenny (e.j.m), Veronica(69Y) och Stina(D) och Ulwa (Darrrling) för en supertrevlig stämning vid vårt bord. Inspirerande och trevlig. Alla idéer på mina LO, är mina egna, förutom dem jag stulit av tidigare nämnda bordskamrater ;)
Tack Jenny och Meri för en supertrevlig mara.
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jätteskojigt att få lära känna dig lite mer! Oj, vad du var produktiv och vad roligt det är att få se alla layouter du gjorde under dagen. Vilken produktion...
Det ska bli spännande att se slottet sedan när det är klart.

Kram

Cath. sa...

Åååå, nu blev jag lite avis på er som hade så trevligt och skapade så mycket!
Fantastiskt vad mycket du hann med, men jag är ju inte förvånad! Och så fint du har skapat! Alltså du har verkligen utvecklats!!! Jättekul att se! Och du verkar önska dig blommor när du fyller år va? Som du slösar... ;D.
Kram!

Anonym sa...

Tack själv=)
Och visst hade vi trevligt. Det var så kul att träffas och jag blir så imponerad av alla lo's du hinner med.

Kram
jenny/e.j.m