måndag 17 augusti 2009

Söndagsträffen

Jag gjorde klart några Layouter och gjorde endel nya, klart ett kort, och ett nytt. Kul att träffa er tjejer.
Fotografierna på korten är väl som vanligt inte de bästa...

Det första kortet är på maken, jag kallade det Truba dur. i särskrivet, för att på något sätt visa att det inte var så bra. Två LO i en serie, Hannis gjorde jag ju tidigareGrattiskort till Lenita Första gången jag sydde på något sånt här...
Insidan
En somrig LO från ÖlandHanna provar sina nya rullskridskor...
Från sommarens finlandskryssning med kusin Vitamin... Hannis födelsedagskort
Gjorde färdigt LO med familjen...
Hanni bakom ratten...
Hanni i badkaret... Sydde även på en LO... kul!!!
Har inget bra redigeringsprogram på jobbet, kanske fixar bilderna hemma om jag orkar...
Ha det bra.
Kram
Förresten kolla snögubben Tette gjorde....

Inga kommentarer: