söndag 6 juni 2010

Alltså!!!

Vem hoppar framför ett tåg? Ja, i alla fall ingen som någonsin åkt ett, som någonannan hoppat framför. Och definitivt inte kvinnor... Vi gillar inte att kladda ned, eller ställa till besvär. Jag menar det tar personal från minst 2 ambulanser, 3-4 brandbilar och några polisbilar och vaktbilar att sanera och undersöka. Det blir gnäll och timtals stopp i tågtrafiken och det här är det viktigaste MAN GÖR NÅGON ANNAN TILL MÖRDARE. Fan.

Ja, nu fattar ni vad jag gjorde igår... Jag åkte upp och lämnade nyckel till och hjälpte till att starta kiosken, sen drog jag till tåget, spenderade 2,5 timmar med kollektivtrafiken ilskna resenärer och diverse polis/vakt/brandmän/ambulanspersonal/mfl... sen var jag inne i stan och träffade Sabine, C och lille Ville kolla så åkte jag hem i 40 minuter med kollektivtrafik, rushade vidare till Eurostop med make och 15åring som skulle träffa mamsen. För att tillslut komma hem och få VILA...

Idag? Hittills har jag varit i stallet för en avslutningsritt med Hanni, sen ska vi på kalas, och Erk ska på match...

Lugna puckar idag
Kram

Inga kommentarer: