tisdag 10 augusti 2010

...eller går det som vanligt?

Japp, i söndags morse var jag uppe i gryningen för att hämta E vid stationen. När jag väntat en halvtimme insåg jag att hon antagligen skulle komma dagen därpå, och åkte hem och dubbelkollade. Mycket riktigt. Lade mig och sov ett par timmar till. Sen drog vi ut på lotten igen. Min mobil som inte funkat vettigt sedan jag lämnade in den skulle på vägen in på lagning. Söndagsstängt. Jag visste väl det.

Måndag, nytt försök, hämtade E, sov, ordnade med telefonen och åkte till lotten. Lämnade E i min familjs trygga händer (tog ut batterierna ur getingracketerna och lade dem i kylen (racketen alltså)). Sen åkte jag med J och gick på PEDIKYR, så najs. På Regeringsgatan, det var till och med flera karlar där...vilket kändes bra, eftersom då MÅSTE de sett värre fötter än mina, även om jag misstänker att de värsta fötterna sitter på Östermalmsdamer, vilket kan vara en riktigt förutfattad mening.

När jag satt på tåget och åkte in till Stockholm ringde de från Fritids, och undrade försynt om vi ville skola in Hanni på Fritids, eller vad vi tänkt oss. Så i morgon är det dags för det.

Idag? Jo jag har tillsammans med maken packat ned diverse saker från lotten och jag har närvarat vid en och en halv timme fotbollsträning, vilken satt igång igen. Nu är det bissy bissy igen, och på torsdag börjar jag jobba HURRA!!! Ni anar inte.
Förresten har Cath. lite bloggcandy som jag vill vara med och tävla om
Kram

Inga kommentarer: