tisdag 28 september 2010

Dödsfall i familjen... ja nästan alltså

Jag har sagt adjö till min älskade mobiltelefon. Den är HELT SLUT. Istället använder jag nu vår reservtelefon. Ja, vi har en sån, för vi är rätt så eh, hur ska jag uttrycka mig, glömska, slarviga mm. jag glömde t.ex nycklarna till jobbet hemma igår, och handväskan på jobbet.

I alla fall är det dags att skaffa en ny mobil. Den jag hittat är en Nokia (såklart) X-3-02 touch and type. med både touchscreen OCH siffertangenter. Fast det blir nog en sån dära billig råååsa sak istället. Den här (ZTC typ eller något) suger riktigt fett. :(

Har hittat ett roligt fotobearbetningsprogram som tydligen är gratis som jag ska ladda ned hemma... det heter PhotoFiltre. Det verkar helt okej i alla fall.

Fast, jag ser ju ut så här... Klippte bort Cath. hon var snyggare än jag.
Kram

1 kommentar:

Cath. sa...

Hihi, va är jag bortklippt? Var jag så ful???