fredag 8 oktober 2010

Äntligen helg

Ja, då har jag tuggat i mig alla Twilight böckerna då, på engelska, skrivit nästan hela mitt religion och politik PM (3 sidor, Times new roman, 12p, enkelt radavstånd!!!!!!!) och jobbat 100%. Hm. Jo, jag har köpt och lagt upp 2 par jeans till Erk, läst viss kurslitteratur igen (på engelska), skrivit en del protokoll, handlat en jacka till maken, städat en del hemma och ni vet, det vanliga, 4 barn, kivats med maken, lämnat bilen till verkstaden ännu en gång och börjat planera nästa periods elevens val. Undra varför jag blir trött när jag räknar upp vad jag ska/har göra/gjort men inte förrän då???

På söndag har jag planerat in en Twilight dag, då ska jag kolla film så ögonen blöder (för det gör de ju inte av att läsa 4 st böcker på engelska (den kortaste 434 sidor) på en vecka!!?).

Och mitt PM, jag kan inte hålla mig till den röda tråden skrev jag till käraste L, tillbaka fick jag ett mail med en RÖD TRÅD. Hm.

Facebook, frågade en fråga där, fick ett bra svar av Lisa, MEN, jag tänkte slänga ut frågan även här... Jag behöver 500 tändsticksaskar... är det någon som har några tips eller kontakter (Ja, Larb är elektriker, han har massor med kontakter) så skulle jag bli jätteglad (lämna bland kommentarerna) och samma svar som på Facebook, jag ska göra 16 julkalendrar. Elevens Val. (se 2008 i ?oktoober??)

Japp. PM, det var det jag skulle skriva, inte blogga, kolla teve, läsa en skönlitterär bok, dricka vin och äta ostbågar... röd tråd, PM, Amerika, politik, religion George W Bush... åter till allvaret... visst var det vin, ostbågar, teve, faktaböcker och PM?

Kramen på er alla...

Inga kommentarer: