lördag 9 oktober 2010

Ja, vad säger man...

Sov till 12.05 (ja, eller låg i alla fall och läste skönlitteratur sedan 07.00), åkte med lilljäntan till stallet, och sen åkte jag och handlade. Köpte lite nödvändiga grejor, och GULT graffitinagellack. Tydligen är alla andra färger jättepopulära. Men ni vet ju, jag älskar gult. Gjorde plockmat till middag, har suttit och läst, druckit cola (för ovanlighetens skull) och nu bloggar jag. Det är ju liksom ingenting? Jag har bara slööööat hela dagen. I morgon tänker jag ha Twilight dag, ligga på soffan och kolla filmerna... Najs!!!
Kram

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

tänk om man kunde få ligga och slöa till kl 12.....och bara ha det lugnt och skönt och läsa en bok....
Men här är det uppstigning senast 07 och sedan är det full rulle med Ville till 19.45 när han somnar....
:-)