torsdag 3 februari 2011

Hm...

Ja, jag känner mig en aning ambivalent. Så jag gick in på Wild orchid och köpte lite blommor... Sån e jag. Nu måste jag bara få tillfälle att använda dom också. jag har ju inte gjort något på länge, och nu måste jag börja packa ned saker... HM hur ska det gå. Jag tror att jag kommer packa rätt mycket på SÖRAB. Men vad ska man säga? Det lär ju bli lite kvar. Just nu funderar jag över var jag ska göra av min hussamling, och var jag ska hänga alla foton, jag älskade fotoväggen vi hade på Södergatan, och tänker att vi har rätt så mycket trappa att dekorera... eller hur... Jag lär ju inte få något eget rum för pyssel och båg, och båda hörnen som jag tänkte mig, har någon annan tänkt något annat med... jag kanske får ställa ett litet sånt där japanskt bord på golvet på vinden, och sitta där... vad tror ni? Kanske en futon också... så kan jag stanna där. Stäng bara, och skicka upp lite vatten, och mat en gång i veckan...Kram

1 kommentar:

Charlotte sa...

Vad fint det ser ut! När flyttar ni?