lördag 19 februari 2011

Hm.

Funderar en smula över bilderna i förra inlägget, ser ni dem som jag ser dem??? Över hela bloggen. Ok att behån är gigantisk, det är både den och jag liksom, men trosorna ser enorma ut... och de är faktiskt bara medium...
Hm.
Är det någon som har en ny karriär på lut, som jag kan haka på? Börjar fundera över hur jag påverkar människor. Det finns de där ute som sätter mig på piedistal, och sen när jag visar mig vara en vanlig (ja, i det spektrat i alla fall) människa... då blir dom sura på mej!!!
Hm.
Över något en kollega sade, att jag är otypisk, det är jag... kändes konstigt ändå. Jag menar alla vill ju vara normala och det är jag, men typisk, det vill väl ingen vara. Du är en typisk rockchick, lärare, mm. Jag är otypisk...
Hm.
Melodifestivalen, jag har gjort något jag inte gjort sedan de började det här med flera delfinaler... sett dem alla hittills. Jag gillade 5 låtar första delfinalen, sen tog det slut... inte en enda? Ska det vara så?
Hm.
Jag funderar på att bli limochaufför, vad tror ni?
Hm.
Ja, massor mer, men det har mer med 40 års kriser, depressioner, och gråt att göra, så jag hoppar det här och nu!
Kram

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Men du skulle ju bli kokboksförfattare Maggan!

Kram!

Och by the way - jag får också vissa bilder utanför själva bloggramen och fattar inte varför och vet inte hur man fixar till det...

Cath. sa...

Japp, jag ser dem över hela skärmen, har du provat att klicka på bilden och valt storlek? Äh, det har du säkert... Fina saker du shoppade i alla fall!

Men vi ska ju öppna café ju!

Kraaaam!

Charlotte sa...

Mags och Caths café! Dit kommer jag och fikar omedelbart.