torsdag 18 augusti 2011

Fullt ös medvetslös

Japp, det är de två alternativen som min dag är indelad i. Jag jobbar dygnet runt känns det som, och sen så bara svimmar jag i säng. Somnade 18.30 i förrgår. Och ja, det är om en kvart, jag skulle gärna somna då idag också. Trött tröttelitrött, och på Introduktionsgymnasiet har eleverna inte ens börjat ännu. Känns lite tråkigt att arbeta mer än en vecka, utan elever. Tur att man har Hermods.

Idag köpte jag en ny mobil, jag gav upp. När jag satt bredvid min telefon, som hade full täckning och L inte kom fram första gången hon ringde. Suck, jag får slita ut batteriet en gång i veckan, för att telefonen låst sig och jag inte kan lägga på luren när det är telefonsvarare. Jag kommer knappt in på det jag vill, skärmen bara rullar... Det blev i alla fall en vit IPHONE 4. Jag är inte helt nöjd alltså. Jag gillar inte IPHONE så himla mycket. Men, men man  får väl göra det bästa av situationen, och om det inte fungerar. Ja, då fungerar det inte. och om det fungerar. Ja, då fungerar det ju.
Japp, så kan det vara
Är du inte en del av lösningen, är du en del av problemet
Kram 

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

Du kan få byta din Iphone mot min HTC - om du ringer med 3 ;-)