måndag 22 augusti 2011

Jo, hm

Jag har alltid tittat snett på dem som skyller allt på samhället eller att världen/gud är mot just dem. Jag har liksom alltid retat mig på det. Det beror ju på vilka val man själv gjort här i livet och hur man själv agerar och beter sig. Men lite känner jag nu att HUR kommer det sig att jag drar till mig så mycket konstiga människor. Ja, de flesta av er är ju rätt så schyssta och normala, men sen finns det en del som är mer än lovligt... De val jag gjort har resulterat i de framgångar och motgångar jag har. Men ibland spelar faktiskt andra människors val roll, och påverkar mitt liv. Och dem av er som väljer saker som påverkar mitt liv... Suck. Jag borde ha tänkt efter före.

Men till alla er raringar som jag får stöd och uppmuntran av, alla er som tycker om mig för den jag är och respekterar mina val... GULLE GULL Ni är guld värda.
Kram

1 kommentar: