torsdag 5 april 2012

Att man kan ha så fel... ?


Blir alltid lika förvånad över hur folk ser mig… När jag tänker på hur  jag tror att andra ser mig... Efter en empirisk undersökning på Facebook igår, kan jag stolt säga att jag har de allra bästa människorna i mitt liv (även om de verkar ha andra åsikter än jag... ;)   )
Hur jag tror
Vad de säger
Klumpig
Stark
Stökig
Vis
Osmidig
Klarsynt
Okunnig
Klok
Överkänslig
Prestigelös
Klängig
Organiserad
Krävande
Rastlös
Kvävande
Generös
Lat
Öppen

Noggrann

Envis

Kreativ

Intelligent

Trevlig

Omtänksam

Smart

Stort hjärta

Härlig humor

Borde rida på sidenfat oftare

Multikapabel

Innerlig

”myror i brallan”

Trofast
 Sen var det en som sade att hon bara tyckte jag var "jättebra"... 

Känns som jag behövde en ögonöppnare sådär

Inga kommentarer: