tisdag 10 april 2012

Påsk ett äventyr i oberäknerligt antal delar...

Ja eller något, för den verkar aldrig ta slut, fast nu har ju gubben gått till jobbet, så nån gång måste väl lovet vara slut, antar jag. Men inte ännu, det är 4 dagar kvar till helgen, och då är vi i Västerås... Så härligt. Irstablixten. Hotell och handboll.

Här har jag släpat fram alla mina scrapsaker, och försökt skapa lite. Med varierat resultat. Mer dåligt än bra. Måste jag säga....

Förkylning har härjat familjen, febern rasat och vi har alla hostat som galningar. Gubben har gjort sin imitation av killen i gingseng reklamen... ni vet, "Ni tjejer talar om att föda barn, men ni ska bara veta hur det är när en kille är riktigt förkyld"!!! Stackarn, inte har han kunnat ha linser heller, så jag har fått köra runt och sånt.

Kram

Inga kommentarer: