torsdag 28 februari 2013

Lov

Japp, jag har lyckats sova mig fram och tillbaka till Riga, glömde mitt pass men en långpromenad i en vintervacker stad klarade vi av ändå. Dessutom fick jag shoppa litegrann. Tillräckligt. Vi käkade på finrestaurang på vägen hem, och jag sov massor. Hade min Geir Lundestad bok med mig som sällskap. När jag kom hem på söndagen började jag läsa Mark Mazower istället. Demokrati är spännande. Nu har jag skrivit om 2 sidor av min uppsats, och hoppas kunna färdigställa den i helgen. Dessutom har jag hunnit med att gå på Medelhavsmuseet med Lenita och hennes telingar, och äta lunch och shoppa med Annelie. Idag har varit en uppsatsens dag och jag har lyckats att i korta perioder koncentrera mig på det jag borde. I morgon ska jag på samtal och sen ska jag till Lenita, för att under kvällen gadda mig... känns spännande. På lördag ska jag träffa Sabine och Charlotte. Sen på söndag... Uppsats igen!
Kram på er

Inga kommentarer: