tisdag 25 juni 2013

Dagen kanske inte är slut, men det är jag

Behöver jag skriva mer? Sov dåligt inatt eftersom jag planerade möblering hela natten... Sen var jag  iväg och åt en härlig lunch med Hunnibunn och  några föredetta kollegor på Tiger i Väsby. Det var underbart gott,  och underbart sällskap. Sedan hastade vi iväg, jag och lillstintan till Stockholm, med pendeln. Vi promenerade till Nordstats kontor, dit jag skulle för en test. På vägen köpte jag en klänning på Indiska, hade fått 50 kronor Wrapp av snällaste L. Jag gick upp och fixade det jag skulle. Sedan satte vi oss och fikade. Ramlösa till mig, och en våffla med två kulor, en jordgubb och en godiskula till gottegumman. Sen shoppade vi lite (utan att direkt köpa något) tills vi kom till Centralen, där kilade jag in på först teknikmagasinet och beslutade att jag skulle köpa ett tangentbord till min mobil. Men de hade inte något hemma... Sen shoppade vi loss på Glitter innan vi tog pendeln till Väsby, körde hem bilen via Eurostop, där vi shoppade saker till 167++ som ska till Partille nästa vecka. Sen shoppade vi på Kapp Ahl, och SEN åkte vi ÄÄÄNTLIGEN hem...

Nu vila!!!!

Inga kommentarer: