lördag 26 oktober 2013

Aktivt bloggande

Blir inte lika mycket aktivt bloggande nu eftersom livet som ensamstående mamma verkligen suger musten ur en, och pysslandet blir minimalt, och bloggandet därefter. Dessutom har jag skaffat mig en platta, så datorn är sällan med hem... Den här helgen för jag behövde arbeta lite med mitt nya SD-kort. Det gamla gick i graven här i veckan, det har bråkat och dragit extrabatterier väldigt länge nu. Men men. Vad är väl en bal på slottet.

Varför jag bloggar idag? Jo sernisatt, jag har kanske inte pysslat så mycket själv, men jag var med raraste L hemma hos henne idag, med 10 glada PartyLitekonsulter. De pysslade med mina grejor.

Vi hade verkligen jättemysigt. Jag fick massor av inspiration av dessa glada trevliga tjejer... Funderade en stund på att sätta mig och pyssla här hemma... men det får vara ett tag till.... 

Kram

Inga kommentarer: