torsdag 31 oktober 2013

Höstlov = Förkylt

Jobbade måndag tisdag (well tisdagen spenderades dessutom till största del på resande fot). E har varit på sin hälsokontroll. Lite förbannad blev jag när läkaren efter 12 minuters samtal med E kunde konstatera att han hade koncentrationssvårigheter.... Suck! Dubbelsuck!!!

Men annars har jag haft en underbar dag med mina små. Idag har jag t.ex. sopsorterat, bytt däck på bilen, det var ett äventyr, kom en 10 meter innan jag insåg att något var fel. Killen hade glömt skruva fast ett av hjulen... Sen åkte jag tillbaka till Mekonomen med mina klagomål, fick lite servoolja, lite växellådsolja och en smula kylarvätska med omtanke och goda råd... Jag var även på ICA maxi och handlade... Nu har jag hjälpt Erik med läxorna. Han tänker och jag skriver... och frågar... och tjatar och frågar igen.... 2 frågor kvar...

I morgon SKA jag pyssla!!!!
Kram


Inga kommentarer: