onsdag 1 januari 2014

Nytt år, nya löften...

Jag vet inte hur ofta jag skrivit om mina nyårslöften. De brukar inte riktigt följa normen, jag ska träna mer, eller jag ska gå ned si och så mycket i vikt. Även om även mina löften handlar om normala saker. Förra året handlade de i alla fall om att jag skulle hitta mig själv. Det har jag ju gjort. I år har jag en lista...

1. Jag lovar mig själv att jag ska fortsätta att ta hand om mig själv och må bra.
2. Jag lovar mig själv att jag ska avsluta sånt jag påbörjar.
3. Jag lovar mig själv att jag ska rensa hemma och åka till tippen minst en gång i månaden.
4. Jag lovar att jag ska stå upp för mig själv och vara stolt över den jag är.

Barnen, ja för dem behöver jag inte lova något, för det är så självklart att jag kommer att fortsätta vara den bästa mamman som jag kan tänka mig för dem.

Kram

Inga kommentarer: