tisdag 31 december 2013

Sista dagen på 2013

Passar det väl bra med en liten sammanfattning av året?

Januari - jag började på ett nytt jobb...
Februari - är en kort månad, jag ägnade den mest med att jobba in mig och oroa mig över hur jag skulle kunna klara ekonomin med 4 barn.
Mars - 192 fyllde 18 med allt vad det innebar och min skilsmässa gick igenom.
April - Jag scrappade med raraste C, A och S på Globen, där jag även träffade BFF IRL. Jag fyllde 43, och fick igenom varannan-helg... samt semesterveckor, vilket firades genom att köpa en resa till London.
Maj - Lov och helger... förberedde mig inför sommaren.
Juni - Firar 1 år som singel. Midsommar med gamla vänner.
Juli - Har sommar, och åker till London
Augusti - Skolan och jobbet börjar igen. ADD blir17 år.
September - Lillråttan fyller 9 år
Oktober - Jag åker med bästaste C och S till Karlstad och pysslar på Svensk Scrapbookings mässa där.
November - Bråkar  med 174 om hur viktigt det är att gå i skolan. Råttis dog.
December - Åker på julmys hos Scrap-Perras i Sala. Packar ned på jobbet för att byta lokaler. 174 blir 13 år.

Som sammanfattning kan man ju säga att jag hittade mig själv, ganska tidigt under året och fick den hjälp och det stöd jag behövde för att kunna återgå till den personen som jag är, och vill vara. Jag är en stark duktig kvinna som fattar bra beslut. Att jag fortfarande oroar mig för ekonomin, men vilken ensamstående fyrbarnsmamma gör inte det? Att jag har lyckats behålla mina gamla vänner och fått nya.

Tack alla som hjälpt mig på årets resa, hoppas vi ses under nästa års resa också... och den året efter och året efter och ... ja... ni fattar.

Kram

Inga kommentarer: