onsdag 18 juni 2014

Sommarlov försök 3

Japp, idag var då sista dagen (hoppas jag ) som jag åkte in och hälsade på i skolan. Jag lämnade tillbaka min lånedator, och fick tillbaka den defekta jag fick från början. Nu hel, med utbytt fläkt! Hurra... Kändes korkat. Men sånt är livet...jag vaknade 3 gånger i morse. Först hade jag ont i sidan, somnade om, vaknade med hjärtklappning och slutligen vaknade jag av att telefonen ringde, och jag hade förkylningsrösten från h...e. Dagen gick, och jag gjorde det jag skulle, bland annat det ovan, och sedan fikade jag hos en väninna, och plötsligt fick jag världens smärta i foten.... och nu när jag kom hem, fick jag smärtor i fingrarna... Det har varit en skum dag...

Nu är det lov, så, jag räknar med en dunderförkylning (eller värre) och försöker leva med det!
Kram

Inga kommentarer: