lördag 5 juli 2014

Slapp, slö och likgiltig

Jag har haft en slapp slö och likgiltig vecka. Softat med raraste A, och fikat med finaste I. Dessutom har jag shoppat en hel del! Mår lite dåligt över det där med slapp slö och så vidare, för övrigt, I alla fall har jag gjort naglar, fått tag i ett enormt coolt nagellack som jag är jättenöjd med. Dessutom har jag köpt en hel massa pyssel, trots köpstoppet, Men Panduro hade 50%... och jag var liksom där!

E verkar ha haft det bra även i Partille, även om det uppstod något liknande kaos före sista matchen! Livet är hårt orättvist och inte alltid går allt som på räls! De slogs ut i 1/4 finalen av ett norskt lag, Ski. Hoppas det går bra för dem och att Ski vinner allt!

Nu väntar jag hem min hjälte, och funderar på att 1 handla, och 2 kissa...
Kram

Inga kommentarer: