torsdag 28 augusti 2014

Lost and found

Japp jag tappade mitt körkort på Ikea, och sen hittade någon det, tyvärr inte förrän jag anmält det borta så det blev en himla massa jobb. Foten är relativt hel, efter sejouren med soffan. Jag har haft en jä*la jobbig vecka, man blir huuur trött som helst av att ha nya arbetsuppgifter, nya elever och en helt ny åldersgrupp. Tur att en av de två nya kollegorna är en "gammal" kollega. Så allt nytt, är inte nytt liksom. Är trött som en gnu efter den här veckan. Huvudvärk är bara förnamnet. Idag fick jag en mirakelmedicin från en kollega, som inte bara tog bort huvudvärken utan även den där hemska tröttheten som jag brottats med.

För att inte tala om att jag faktiskt nu klarat av 2 tandläkarbesök! Tjolahopp! Jag är modigast i världen!!!

Kram på er!

Inga kommentarer: