lördag 23 augusti 2014

Svårt att sätta rubrik här....

Veckan har varit hektisk som fasen. I onsdags var vi på Ikea för jobbets räkning och jag tappade mitt körkort. Ingen hörde av sig, så igår efter en mycket ångestfylld natt, så spärrade jag det och beställde nya papper på förmiddagen på kvällen (20.07) ringde de. Utöver det igår så stressade jag upp mig som bara den, man gör gärna det när en kollegorna välkomnar en med en utskällning, tredje dagen man träffar sina nya elever. Jag överlevde dagen och åkte och hämtade soffan och tack vare raraste Rimna kunde jag betala via Swish. Dan och Anne-Margrethe, jag säger bara WOW, alla borde ha vänniskor som dem i sitt liv! 

Och en JÄTTEGULLIG tjej som heter Petra hade gjort jättefina egna PL kort, och när jag sa att jag gärna skulle köpt såna, så skickade hon 2 av dem på posten! (lite suddig bild)


I morse monterade jag soffan som jag köpte, den känns enorm, och vi blev ovänner direkt, jag sitter här med en väldigt ledsen fot som jag försöker trösta efter att 70 kilo soffa bara hoppade på den helt oprovocerat! Men jag tog ett ordentligt snack med soffan och nu står den där den ska, på det sättet den ska. tror jag!  Foten kommer jag nog få fortsätta prata snällt med ett tag och ta lite extra väl hand om, stackars liten!


Inga kommentarer: