torsdag 29 januari 2009

Lite show...

Har gjort en kalender. Använde Mirabylls datumcirklar som mall, gjorde typ egna, med hjälp av dem. sen tog jag lite blommor jag fått av Cath. från Prima, några myrbrads, ett par qk nyckelpigor och till sist några stämplar, akryldroppar och dymotext... Najs va, jag gillar verkligen resultatet själv...
Sen ville jag göra något för en vikarie som varit så trevlig och vikarierade för mig i höstas. Så jag altrade en cholkladkaka. Gillar tanken, det blir liksom ett ätbart kort, och man slipper ha kort drällande överallt, när man tröttnat på det äter man upp det och kastar papperet... jag använde en stämpel jag fått (jag tror det är från Kat, men kan vara i någon round robin också) sen akryldroppar (det var en tanke med hur de skulle sitta från början, men jag verkar ha tappat den, eller också kommer jag inte ihåg nu att jag ville ha det så...) och blommor (från Stellas.nu) och Prima. Bokstäverna fick vi sist jag var hos Zornitza på Scrapparazzi-träff. Annars har jag tyvärr hamnat i shoppingträsket. När jag inte är ute och shoppar på diverse olika scrap-web-affärer så budar jag på tradera... ibland på fel saker... hahaha... Men men, hittills är jag rätt så nöjd med vad jag fått hem. Problemet är bara var jag ska göra av allt... dramaten börjar bli full.
Kram

Inga kommentarer: