fredag 2 januari 2009

Nytt år...

Ja god fortsättning på er alla där ute. Nu är det firat med buller och bång, eller var det bullar och tång... för åt gjorde vi. Tur som vi har brukar vi ju fira med Cath. och hennes familj, och Cath lagar underbar mat och hennes man bakar matbröd "too die for". Vi åt och åt och åt. Mums säger jag bara. Nyårslöften och kramar utbyttes vid skålandet kl. 0.00, jag t.ex. lovade att försöka att låta bli att äta godis i år, vilket jag genast glömde bort...räknas det ändå för jag spottade ut det så fort jag kom på och svalde inget???

Köpte mig en squeeze strax före jul och nyss var jag inne på tradera och lade bud. Hoppas jag får något, men gode gud, hoppas att jag inte vinner alla mina auktioner, det skulle ruinera mig året ut!!! Jag tyckte ju att jag behövde ett alfabete, och några dies...
Var i Linköping strax före jul, det blev en najs dag med Sabine. Shoppade 2 saker... en klänning till Hannis och en punch till mig...
En stooor punch..

Jag hade 5 mål för mitt förra år, jag tänkte ta 5 för i år också...

Gå ned minst 10 kg
Söka nytt jobb och försöka komma tillbaka till grundskolan
Inga depressioner i år
Åka utomlands
Inte äta godis/dricka läsk

Inte världens lättaste, men men. Jag nådde 3 av 5 förra året då jag hade:

Åka till Disneyland
Åka till England med Lenamaria (det var den sista jag missade)
Jobba hela året (sjukskriven hela dec och halva nov)
Få bort alla smålån (höll på att gå i stöpet i och med att vi köpte ut syrran från lotten)
Betala bort min kontokortsskuld.

I alla fall, god fortsättning på er alla

Kram

2 kommentarer:

Emelie sa...

du har en award att hämta i min blogg

Cath. sa...

Å vad dom är söta dina gullungar!
KRAM! Du är bäst!