lördag 7 mars 2009

Hrmpf

Jag gömde ju bort att Zornitza öppnade sin butik på söder idag... vi satt i bilen och skulle liksom bara åka någonstans...vad hade varit bättre??? I och för sig, så skulle jag inte ha råd att köpa någonting men ja ni vet... Nu har jag öppnat vinaren som maken köpte till mig. Smakar grapefrukt. Gjort i ordning på bordet i vardagsrummet. Småtjejerna kom just in, jag tvingar dem att plocka upp från golvet... de har haft en picknick...de längtar verkligne till sommaren.

Det var ett tag sedan...



I alla fall åkte vi till Väsby Centrum och drog en stund, jag träffade min tröstande samarit från igår. Tackade. Erik fick prova spela spelet han sparar till (Lego Indiana Jones), Hanni röjde i leksaksaffären. Sen åkte vi till Eurostop och handlade mat. Mycket ospännande dag. Men, men ibland är såna bra att ha.
Kram

1 kommentar:

Cath. sa...

Såna dagar ska man ta vara på... de betyder mycket vet du!
Vi får ta en sväng till Scrapparazzi när vi har mer om pengar du och jag... och gå ut och käka, det skulle vi behöva... prata lite, eeh, mycket förstås! Och bara vara! Vad tror du om det?
Men... lite längre fram!
Kram och kom ihåg att du är bäst!