måndag 23 mars 2009

Minimara i kvarterslokalen



Det blev ju en "succé" i alla fall för oss som var där, Cath., jag och hennes son... Vi hade supernajs. Jag gjorde klart mitt "kyrkokort" (publ. när mottagaren fått det) och började på dopkort till Axel och Jakob. Det ena blev färdigt, men jag har inte bestämt till vem. Sen gjorde jag ett grattiskort, altrade en kakburk och en LO. Inte så mycket för att vara mig, men men. Trevligt hade jag.

LO är på Erik, på den dolda journalingen står det bara "Invigning av nya Sätuna Skolan 2008" Erik blev riktigt nöjd med den...Kakburken är till Lenamaria. Hon bakar ju så gott, och då tänkte jag att det kunde vara kul att ha något alternativ att lägga cookisarna i...

Kram

3 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅ så mysigt...och har du hunnit lite???? det tycker jag lät som mycket ;)
Jättesnygg LO och kakburekn skulle passa bra hos mig *ler*
kram kram och hoppas allt är väl!

Anonym sa...

Tack så jättemycket för den "blå påsen" som kom idag :) Så mycket fiiint du hade lagt ner i den!! Tack!!

Kakburken var ju en hit - en sån vill jag också ha :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Supertjusig Lo och kakburk! En sån vill jag ha i mitt kök (fast det får bli till "köbekakor" - jag är ingen bak-människa..). Var har du hittat glasburken, gillade designen på den!
Trevligt med en liten minimara, själv har jag det varje dag hemma, men än så länge är det bara jag som är medlem där.. =)

Ha de gott!
Kram / Angelica