måndag 2 mars 2009

Sammanfattning av sportlovet

Tråkigt tråkigt tråkigt. På positiva sidan kan man kanske säga att jag iaf är utvilad!!! Eller något. Jag har hunnit läsa 8 böcker av Michael Connelly... Harry Bosch! Jag har sett Rachel Ray, Hem till gården och så vidare. Jag har sovit massor. Igår lyckades jag åka till Cath. och fira hennes gube och son. Köpte kalsonger i present. Sen gjorde jag något scraprelaterat... jag klistrade på cardstock på baksidan av sidorna i Eriks minialbum. Sen klistrade jag fast (enkelt är kodordet) vitt papper med datorutskriven text på också. Cs stal jag från Cath...

Jo, förresten, jag och Cath. kollade in Kamillas blogg, och testade hennes rosenknoppar... wow!!

Nu ska jag försöka jobba.
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt?!?
Du har ju fått vara LEDIG!!! :-)

...och har hunnit med massor av härliga saker - som läsa och pyssla.

Riktigt nice ju!

Påsklov snart.....ska vi boka in en träff då?

Kraam

Kamilla sa...

Men WOOW vad böcker du läst :D jag måste också läsa massa under mitt sportlov :( men det är tyvärr inte självvalda böcker utan skollitteratur :(
På den 3:e bilden på mina bilder så är det bara en reflex av glittret, jag såg också att det såg ut att vara en droppe, så det kan man ju sätta dit som cool effekt :D
Kul att du gillade rosenknopparna
Kramkram :D :D