söndag 17 maj 2009

Scrapmara i Täby

Ja, hade egentligen inte anmält mig, men Jenny ringde och frågade... Så jag åkte dit några timmar. Hade ju ett minialbum liggande, ogjort. Det blev 9 sidor, samma som i Erkis.
FramsidanResan in till Paris, och tuggummiFika på Häagen Daaz Vid Notre Dame
På Bistro Marguerite och äter sen lunch
Promenad längs Seine
I lobbyn på Louvren
Uppe i ett pariserhjul i Paris
På Tågstationen i Torcy, på väg hem
Sen fick jag till 3 stycken LO, en på varje barn. Först till Hanni, Om jag kunde ge henne 3 saker att använda i framtiden...
En till Erik. Cykelolycka, en liten sak han råkade ut för förra sommaren när han var ute och cyklade stackarn.
Och till sist en LO till stora killen... använde skissen som var tävlingsskiss på eventet. Men stannade inte och lämnade in den...
Satt med Ulwa och 3 andra tjejer jag träffat förut, men glömt namnen på, hade trevligt, men fick sån ångest för de var så himla duktiga på att göra kort, och jag gör fortfarande så enkla, och får bara till det ibland...
Kram

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men gud va fina alster snäckan! Och många hann du med också (jag är en sån snackemajja, så jag hade nog inte fått mycket gjort bland nytt folk.. *ler*)
Och du - jämför dig aldrig med andra, din stil är unik för dig och det du skapar är vackert på M@gs vis! Jag diggar din stil iaf!

Ha d egott tjejen!
Kram / Angelica