tisdag 28 juli 2009

Layouter och kort från Scrapparazziträffen...

I oordnad ordning. Första layouten, Familjen. Jag älskar papperet och det fick vara ganska ostört. Texten kommer från en Panduro. Jag tyckte den passade: we have something special that no one, no distance, no time can take away...we have each other.Andra är Hanna. med några mycket lägligt utlagda chokladgodisar... Rosorna är fastsnurrade i punchinellan..... Layout 3, Min lilla dam...

Närbild på texten och blommorna:
En närbild på "tag"en. har använt minipärlor och vanlig småpärlor.Layout 4 börjar med en likadan "tag"Hela layouten ser ut så här...
Layout 5 Layout 6. Funny faces. Texten säger: Love in it's truest form has no language or words. it just has a thousand and one actions we all wish we could describe...

Nummer 7 en dold tag...

ett dolt foto...

hela LO:n

Jag gjorde en tavla också... en annan variant av en tidigare...
Sen började jag på ett kort till Hannisen... Det ska nog komma lite mer på det, men jag vet inte riktigt...
det var väl allt tror jag
Kram

2 kommentarer:

Zornitsa sa...

Texten till la Familia Lo'n är ju så himla bra!!!
du är full av inspiration och arbetsglädje och det är roligt att se. så tack för att du kom :) Nu har jag något till dig i min blogg...

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så vackra layouter! Den med familjen och den tillhörande texten är så himla fin.
Tagsen med pärlorna = ursnygga!
Lo'n med dold journaling & dolt foto är också cool.

Fattar inte hur du hinner med att göra alla vackra LO's? Det blir ju så fint!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst!
Kram / Angelica