fredag 10 juli 2009

mycket på en dag!

Så här till sommaren är det här min favoritmat... i olika variationer. Men nästan alltid tomat och ost. Mums.Sen fixade jag naglarna också. Det ser kanske bra ut på kort, men i verkligheten är det galet illa. Allt på grund av det #%€** limmet. Så jag köpte nytt idag i stan... ...innan vi kollade på Ice Age 3 (3D sv tal). Rekommenderas varmt. Jättebra!!!
I alla fall efter en heldag i stan började jag fundera över vad jag egentligen hade i väskan... Ja ni ser ju, och jag vågade inte ens lägga fram allt som låg i min lilla tyg väska från ROXY (som jag köpte i Paris förra året, tänk att JAG använt samma väska i över ett år)... (Och till alla er som undrar, NEJ jag röker inte, annat än stressröker med rökande kollegor...) Kram för idag

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

Seriöst?!?! Inte en ny väska på ett helt år?!?!
You are crazy! Det måste vi fixa till.
När vi ses 1:a augusti SKA du köpa en ny väska - hälsa Lasse det från mig ;-)