söndag 14 februari 2010

Är så jävla less på vissa människor.

Alltså, hur jävla idiotiska får människor egentligen vara? Jag blir bara så less att allt alltid ska handla om att vinna eller förlora, att alltid stå på någons sida, och att vissa alltid bara tänker på hur de själva ser ut i andras ögon. Det finns verkligen människor där ute som inte kan se att om de alltid ska vinna, så kommer någon alltid att förlora, och då kanske man inte direkt kan gå framåt??? Att, att sprida lögner och hitta på saker om andra, inte löser problem, utan skapar dem. Att aldrig kunna se någon i ansiktet och säga, jag tycker att du gjorde fel. Då kan man inte heller ändra något, utan kommer bara att gå runt i samma cirklar hela tiden. Curling är en sport som utövas på is, inte ett sätt att leva. Att man måste curla i ett vuxet förhållande... HALLÅ!!!

Mitt största problem är att jag anpassar mig till alla situationer som uppstår, jag trivs inte alltid, jag låter, gråter och klagar, men jag gör det. Jag förlåter alltid, och ger inte bara EN ny chans, utan så länge jag hör att du menar det (även om det bara är just nu) ger dig en ny chans. Jag har alltid förlåtit, och gör det fortfarande. Men jag söker inte upp dem jag blivit sviken eller kränkt av längre.

Tar du bara från mig, så kan du vända dig någon annanstans. Energistationen Maggan är stängd. Jag har sååå många bra personer i mitt liv, så många som ger lika mycket som de tar. Så många som älskar mig för den jag är, och jag älskar tillbaka. Jag förlorar ingenting på att du väljer bort mig. Det är DU som gör. Du som bara tar energi, ljuger och framställer mig för andra som något jag inte är. Du som bara tänker på dig själv, och inte har någon som helst självinsikt och inte något behov av att förändra dig, trots att du förlorar inte bara vänner, utan även familj.

DET ÄR DIG DET ÄR SYND OM, DET ÄR DU SOM BEHÖVER HJÄLP, DET ÄR DU SOM HAR PROBLEM. ÄR DU INTE EN DEL AV LÖSNINGEN, ÄR DU DEFINITIVT EN DEL AV PROBLEMET.

Alla ni som vet vem JAG är.
Jag vet vilka ni är.
Kram på er

2 kommentarer:

Cath. sa...

Bra rutet! Men sorgligt att du måste! Största kramen från mig!

Zornitsa sa...

Jag önskar verkligen att lögner och intriger försvann för gott för det kan sätta sig djupt och det smärtar. kram!