fredag 12 november 2010

Säg det lugn som varar...

och jag ska visa dig ett sår som aldrig läker... hm. Det blev kanske inte lätt, vad jag menar är väl att jag aldrig får ha det helt lugnt och skönt själv. Alltid ska något hända. Men men, jag slapp i alla fall ligga och spy idag... så vi får väl hålla en tumme eller tre för att jag ska slippa överhuvud taget. Träffade härligaste H och asmysiga A idag. Kändes så najs. Synd att det påverkades av oro för Ps mystiska affärer, och hoppas det löste sig för honom.

Jag börjar fundera på julklappar, har redan ordnat 1 i alla fall. Dricker dyrt vin och funderar på om jag ska på mässan i morgon, vilket skulle göra 3 mässor inom ramen av 2 veckor...måste vara något slags rekord.

Tyvärr har jag ännu inte skaffat mig någon ny mobil, därav bristen på foton i bloggen på senaste tiden.

Kram på er alla

Inga kommentarer: