fredag 19 november 2010

Vecka 46

Är enligt vissa initierade den värsta veckan på hela året när det kommer till sjukskrivningar, arbetsskador mm. Jag håller med, vi är flera på jobbet som varit arga som fan. Ungarna har varit svikna, ledsna, utarbetade och irriterade...för att inte tala om arga hela veckan. En av kollegorna har varit nästan lika arg och irriterad som jag... stackars henne.

Fick min nya telefon i veckan, underbart. Jag är tydligen bara nokiakompatibel. Touch and Type... fattar ni. Touchscreen och siffertangenter. Logik, logisk... mmm. najs.

Min snällaste kollega L gav mig min beställning denna vecka. Hon hade sjungit in en låt åt mig. UNDERBART. Snällt. Underbart. Hon fick 2 ljus för besväret.

Just nu vill jag bara säga en sak. JAG SKÄMS ÖVER DELAR AV FAMILJEN. OCH DET BETYDER INGEN SOM BOR HÄR!!!

Kram

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Åhh har du fått en egen sång?!
Känns skönt att slippa jobbet så här på senhösten när det är som mörkast. Jag går mest och lallar med Ville om dagarna och tänker inte så mkt...

trist att det strular i familjen. Hoppas det löser sig!

Kan du inte ta charlotte med dig i bilen nån lördag och komma ner innan jul - bara över dan?

Kram

Charlotte sa...

v 46? Intressant. jag har mått saämre än någonsin den här veckan på ett sätt som aldrig hänt förut. jag mår bättre nu och hoppas på en bättre v 47.

Cath. sa...

Aha, var det därför jag var så vissen? Men jag höll mig på benen i alla fall.

Såå trist. Du vet att jag/vi finns här! En helt annan gren av din familj! ;D

Kramar!