lördag 6 november 2010

Svar till Charlotte...

Ja. Angående min telefon. Den har inte kommit, och kommer inte att komma, för Nokia har en jävla idiotiskt korkad och obefintlig kundservice. Där sitter Sirka och svarar. Hon hör inte av sig om något problem uppstår, och hon har en kollega som erbjuder 5 (FEM)procent rabatt när allt skiter sig. Jo, jag kommer trots detta skaffa telefonen. Det är ju som med Apple och PC, jag är invand och fungerar bäst med Nokia, alla andra dårar med Sony Ericsson/Samsung osv... Just nu använder jag en Samsung, den är iaf bättre än den j-a Ztc eller vad det nu var jag köpte för 400 och som höll i exakt en månad...

Annars har jag haft en bra dag, träffade sötaste C och M på Syfestivalen. Sen stressade jag hem, och vidare till stallet. Tyvärr hade ingen informerat mig om att det var RÖD dag idag, beroende på något skumt, i Samsung telefoner är kalendern inte uppdaterad med sådant.... (okej, inte i Nokias heller, men men) så det var bara att åka hem, byta kläder på lilla damen som finns på bild i inlägget före, och åka ut till kolonin... hehe...

Hejsan morsan,
hejsan stabben,
här är brev från älsklingsgrabben,
vi har kul på kolonien,
vi bor 28 gangstergrabbar i en,
stor barack med flera sängar,
kan ni skicka mera pengar,
för det vore
en god gärning
jag har spelat bort vartenda dugg på tärning...

Där hade vi sällskap, och jag säger det... Jag behöver semester.... snart är jag äntligen tillbaka på jobbet...

Nytt jobb, jo, jag tackar ja på måndag...
Kram på er

Inga kommentarer: