söndag 23 januari 2011

Helg

Suck, jag är ju alldeles för snabb, bra ibland, som i fredags, då jag klarade av något liknande vinterkräk.. på bara en timme. Ja själva kräket och sjukan, hade lätt feber under natten, kände mig konstig hela lördagen... men ändå. Jag tror inte att det var maten eller så.

Så lördagen spenderades till större delen på rygg. Utmattad, men inte på ett bra sätt. Inget lördagsgodis eller nåt.

I morse tvingade jag Larb att baka scones, och så myltade vi i ost och skinka innan de skulle in i ugnen... Mumma. Nästa gång ska jag nog lägga in lite smör också. Men. MUMS!

Nu ska jag strax dra iväg till Sollentuna på Handboll, Erk gjorde mål på träningsmatchen i veckan, så nollan är nu uppe i 2... hoppas det blir fler idag.

Larb, jo han e me Mackan och kollar hus åt oss. Jag är ju så medgörlig, så jag säger ja till allting, så då tog han med sig någon kräsnare. Känns sådär (vem lurar jag? känns ju helt enkelt underbart!!!)

Börjar fundera på årets resa, om vi inte flyttar, tänker jag kräva en solsemester med familjen. Sååå najs. Ha det bra alla.
Kram

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

Det finns lediga tomter i Ljungsbro ;-)