söndag 2 januari 2011

Hm tänkte sammanfatta 2010 lite...

Men går det att kopiera mellan bloggarna? Tydligen inte???
I alla fall, tänkte mig nog att ta lite foton/händelser från bloggen och kommentera... typ:
Årets 10 i topp:
Årets resa:

London med Gabbe (SMSLenita och Maja) var den underbaraste resan på många år. Mycket ändrat, men mycket samma... tillräckligt. Gabbe och jag var på British Museum, missade utställningen vi ville se, så klart var det enda skolvisningsdagen på året... Men annars +++++ Årets trevligaste/snyggaste foto... på mig...Catharina och jag på The Studio, det var jätteroligt och jag är jättenöjd med de flesta fotona. Årets överraskning:Det dök upp en Labrador på vår tröskel...
Årets bilresa:Vi tog bilen till Bullared... Hyrde ett hus, och shoppade loss...
Årets strand:Är förståss Skrea. En härlig strand som vi grillade och badade på under sommaren...
Årets sentimentalaste: Hannas första skoldag.
Det var 6 av 10. De 4 övriga har med Scrapbooking att göra, så jag får se vad jag hittar...
Kram

Inga kommentarer: