fredag 3 februari 2012

Högt tempo!!!

Ja, som nämnt i tidigare inlägg så har jag ett rätt så högt tempo i livet, och är relativt nöjd så länge inte det jag ska göra med olika personer och instanser krockar med varandra (och så länge ingen jävlas).

Jag tycker att en helg där Hanni har handbollsträning på lördagen, och sedan en färd till Västerås för några matcher med Erk, och sen en söndag med handboll i Sollentuna, och hästar är ok, om man delar upp sakerna på söndagen, så att vi vuxna tar varsina saker, är precis lagom mycket, lagom sovmorgon, lagom med saker, och man behöver inte hitta på något med barnen, utan det blir liksom automatiskt.

Däremot ska jag hitta på något med maken. Detta något innefattar inte att sitta i köket, eftersom vi inte har några stolar där... det insåg jag inatt. De har säkert varit borta i flera dagar. Uppmärksamheten flööödar verkligen. Jag är relativt nyfiken på vad det blir. Han har sagt att han ska hitta på vad det nu blir...

Inga kommentarer: