onsdag 15 februari 2012

Ni vet hur jag är

Ja, jag sitter alltså här och känner mig lite lessen, för jag har inte tillräckligt att göra... Så jag skrev en liten lista.
100 %jobb
15 lektioner i veckan, planera dessa
3 handledningstider i veckan planera dessa
ha kontakt med mina 15 distanselever
vara mentor till min elevgrupp i skolan
skriva på möten
försöka få till någon plan kring verksamheten med min elevgrupp....
oh, ja, städvecka i fikarummet
100% studier
Just nu bara läsaklart Jane Austen, och disktuera min diskussionspunkt och 4 till
Skriva klart min argumentativa uppsats (typ klar, men måste genom lite kontroller...)
Tenta av språkhistorien (allt detta klart innan måndag... sedan nya uppdrag)
Familj
3 handbollsträningar i veckan
minst 1 match i veckan (oftast)
stallet 1 gång i veckan
fest på lördag
Gabbe med sina problem
Linus med sina problem
Hanna med sina problem
Erik med sina problem
Köket och resten av huset
försäkringsbolag och sanering och renovering
läkartider
Maken med sina problem
Mina egna problem. Fan jag glömde köpa min medicin när jag var i centrum

ja ni ser ju, jag har ju hur mycket tid som helst över!!!
Kram

Inga kommentarer: