fredag 10 februari 2012

Snart helg igen

Fredag igen. Jag vet inte om jag ser fram mot helgen. Jag har haft en vit månad, har fungerat ypperligt. Det är inte det. Men i morgon ska jag upp klockan 06.00 och skjutsa Erk till handbollsmatch. Det känns lite överkurs faktiskt. Orsaken till att jag måste upp så tidigt, är att jag MÅSTE hinna dricka kaffe innan jag åker, och se om jag kan rota fram en termos, för de hade inte någon kiosk i Vattholma, så jag måste göra kaffe... och ta med!!! Nä, ingen mack med kaffe, eller affär (jo, den öppnade typ 11 på helgen, i alla fall förra året) Så, jag tänker även åka tidigare, gå in på Coop och köpa mig en rejäl macka!!! FÄRSK.

Båda småkidsen ska på kalas på lördagen, Hannipann ska även hon på handboll. Det är ett tufft liv, jag hoppas verkligen att Mekonomen håller vad de lovar och att vi får tillbaka stora bilen idag (den hälsar på hos dem och byter styrleder)...

Känner just nu att jag närmar mig gränsen till vad jag klarar av, så jag har ett tips till kollegor, vänner och övriga... Don't waste MY time, använd gärna er egen, men slösa inte på min... Sagt på det trevliga vänliga sättet liksom...

Kram på er

Inga kommentarer: