fredag 18 maj 2012

Lååv

Ja här sitter jag och bloggar, och försöker sammanfatta läsåret. Jag menar det har varit mycket ett tag. Men jag vill ju inte ha det på annat sätt. Är mitt i sista uppgiften i Engelskan, lyckas jag sedan med 2 uppsatser med typ 1000 ord, så kommer jag att ha läst in 30 poäng engelska (är uppe i 18) Sen har jag lyckats få ihop 22,5 poäng i historia, och det är en tenta helg kvar, samt några essäfrågor på det. Känns inte oöverkomligt.

När det kommer till kameran och min fotografering...så har jag redan börjat fundera på att komplettera med ett till och bättre objektiv eftersom det mest blir fotboll och porträtt. Porträtt duger den här finfint för, men fotbollen har jag på mina 500 försök, lyckats få till 1 toppenkort, och kanske 10 okej kort (ja ja 20 om vi räknar de korten där motivet inte riktigt är glad). Jag kan glatt meddela att inget av dessa kort är på min egen son...

Däremot...

har jag en busslast med schyssta kort på dottern.
Kram

Inga kommentarer: