fredag 11 maj 2012

På grund av...

Yttre "element" har jag lagt in en spärr för att godkänna kommentarer. Eftersom det bara är ca 10 pers som sammanlagt läser min blogg (inklusive mig själv) så spelar det väl ingen roll... I alla fall så finns den där nu. Jag tog bort en kommentar som jag upplevde som idiotisk och inte passade in någonstans. Anonyma kommentarer kommer också bort-sorteras, man kan fortfarande svara anonymt, men avsluta med en vänlig eller åtminstone vettig hälsning. Själv skulle jag hellre inte svara, än svara anonymt, eftersom det som är viktigt i meddelandet, hur mycket jag tycker om något eller liknande försvinner eftersom jag inte kan stå för det.

Jag funderar på att ta bort svarsalternativet helt, men det känns rätt så odemokratiskt.

Jag vet att jag inte alltid skriver saker som alla förstår här på bloggen, jag gör mig av med aggressioner både mot familj och kollegor. Så länge DU inte är publicerad med namn, adress, telefonnummer på den här bloggen eller i min Facebook, så är det väl bara ett fall av att skon passar. Men att alla indianer inte ligger i lådan.

Upphör aldrig att förvåna.

När de upptäcker centrum av universum, kommer många vara väldigt förvånade att de inte är det.

Går in på slutklämmen med studierna nu, har 4 engelska uppdrag kvar och 2 historia. Känns så himla skönt. Nu ska jag laga mat, sen ska jag gå ut på en romantisk middag med gubben.

Ha det bra!
Maggan


Inga kommentarer: