fredag 25 maj 2012

Yay

Skriver i punktform....

Överlevde veckan. Läkaren ringde och sade att jag inte har någon urinvägsinfektion, och inte bör vara orolig för mina njurar. Lättnad!!!

Men jag känner mig ändå lätt utmattad och har lite förhöjd temperatur. Meh, spela roll... Ja e frisk! (tills jag varit hos urologen i alla fall)

Fick en jättefin blombukett av maken idag när han kom hem... Lycka i en vas! Så är det.

Hemska saker har hänt i min närhet denna vecka. Inte roligt. Men men. Livet är hårt och orättvist.

Idag hade jag badtofflor i skolan, för att jag hade sån skoskav, har viftat väldigt mycket på tårna... Najs. Köpte i alla fall nya snygga skor på Deichmann idag. Precis såna jag vill ha, rätt höjd, rätt klack, och OK färger och modell. SÅ nöjd. Och jag kastade iväg pengar på nya shorts jag kollat in i ett par dagar. De är apsköna, trots, eller tack vare priset, lite dyrare än jag brukar lägga.

Nu ska jag surfa lite, och ha ågren för att jag inte fotade något av de 4 kort jag gjorde mig av med idag. Och fortsätta med min näst sista uppgift i Engelskan!!! 

Kram på er!

Inga kommentarer: