söndag 4 november 2012

En sista uppdatering från Söderbärke, den här helgen i alla fall

Japp, uppe med tuppen, ännu en dag, sitter i köket i "stugan" och dricker kaffe, skriver uppsats och kollar på film... härligt. Får så himla mycket gjort. Känner mig effektiv. Det här har verkligen varit en S.E.M.E.S.T.E.R. jag har laddat batterier, och tagit hand om mig själv. Jag längtar rejält efter nästa gång jag kommer hit. Då ska jag och L julpyssla. Måste nästan låna en större bil för att få med mig allt ;). Hoppas att jag och ungarna har någon "ledig helg" före jul nu då, måste nog konsultera min Googlekalender (är så himla stolt att jag lyckades få ordning på den)

Känns HUR bra som helst att komma tillbaka till jobbet på måndag! Fast att få E att göra sina läxor är nästan helt omöjligt. Ska ge det en dust idag igen, när mina naglar blir målade, eller kanske när Hannisens hår blir klippt... Eller något. Man kan ju bli knäpp för mindre. Kunde ungen inte fått läxor i grammatik eller ordförståelse eller något. Varför var det tvunget matematik???

Nä, om jag skulle ta och krypa ur Onepiecen och ta mig en dusch innan huset vaknar till liv? Fräscha till mig lite. Undrar vad dagen ska bjuda på idag???

Ha det

Inga kommentarer: