fredag 2 november 2012

Söder Bärke

Japp, sitter isolerad i en skum '70 ralsvilla i min onepiece i SöderBärke med BästaLenita, och två av mina älskade barn. Bestämde mig för att jag behövde semester, särskilt som min älskade arbetsdator blev stulen i onsdags. Så jag fullföljde min plan att åka till Söder Bärke med Lenita och ha S.E.M.E.S.T.E.R.... med henne och Micke, och ungarna. Behöver skriva en uppsats, men... men. Att resa med Lenita är som alltid ett äventyr. Medan GPSn förde oss till orten, så skulle Lenita föra oss framåt... well mitt i en fyrvägskorsning fick jag stanna... och så stod vi där (mitt i) i ca 10 minuter tills det bestämdes åt vilket håll vi skulle fortsätta.... kul jul...

Tidigare idag var jag hos Catharina, pratade oavbrutet, åt massor med gott, och pysslade som bara den. Säger bara, VISST jag var tvungen att köra i några timmar för att komma hit... men jag har haft en underbar dag!!!!

SEEEEMESSTER... HURRA


Inga kommentarer: