lördag 3 november 2012

Uppdatering från Söderbärke...

Japp, jag har överlevt (hittills) och sitter och kollar film och skriver uppsats. Samt tittar misstänksamt mot villan mittemot.... Det är sådär LITE FÖR välstädat, LITE FÖR prydligt där. Micke föreslog att jag skulle ta med mig Lenita och gå och flasha boobsen senare. Jag är på, känns som om det skulle chocka rejält i det huset.

Vi tog oss en tur till Willys i Ludvika, och det vill jag säga. De är serviceminded, som bara den, men har väldigt svårt att ställa varor. Lenita är mitt vittne! Jag var inte ens i närheten... Tittade inte ens på hårschampona som rasade i backen i hundratal två meter ifrån mig när jag stod och väntade på henne. Rekommenderar i alla fall butiken å det varmaste. Vi handlade massor med gott. Ikväll blir det tacos/tortilla/fajitas och jag handlade ingredienser till och när jag kom hem gjorde jag hemgjord guacamole (gukka) OCH blev MYCKET upprörd när Lenita i butiken föreslog att jag skulle SPÄ UT DEN MED MJÖLKPRODUKTER!!!! VA??? Skam på torra land!

På hemvägen stannade vi på ICAbutiken i Söderbärke, och träffade stadens gifta syskon (definitivt inavel på något sätt), men vi fick tag i de mycket viktiga produkterna glass och LOKA, Ludvika har inte Loka med Päron och krusbärssmak...

Kram på er

PS jag har krälat ur min ONEPIECE.... och sitter i arméns lånkisar, mina snygga jeans jag fått av A, och en tee.

PSS, jag är en duktig flicka som gått från 2 "poäng" över FETTMA, till 2 "poäng" över IDEALVIKT!!! Tjoho, 4 kg till och jag ligger på IDEALVIKT! Det ni era marodörer!

Inga kommentarer: